
1- صرفنظر از اینکه ما دوست داشته باشیم چیزی به پایین بیاید یا به بالا برود، نیروی جاذبه زمین همواره همه چیز را به سمت خود می کشاند. این سیستم طبیعت است و ما باید خودمان را با آن تنظیم کنیم. همین سیستم در خصوص جذب شدن دو گوسفند یا دو فیل یا هر موجود دیگر نیز وجود دارد و آنها بر اساس یک کشش طبیعی مبتنی بر میل جنسی، به هم وصل می شوند و و بقای آنها ادامه پیدا می کند خواه دوست داشته باشند یا نداشته باشند. این سیستم کششی برای حیوانات، خیلی خوب جواب می دهد و مشکلی بوجود نمی آورد. چون حیوانات، عقل ...
ادامه مطلب
انسان ها تا زمانیکه در حالت حیوانی زندگی می کردند، همه چیزشان طبیعی بود. مثل حیوانات که کاملا طبیعی زندگی می کنند و اینهمه حسابگری و پدرسوخته بازی که انسان ها دارند، جایی در زندگی آنها ندارد. مثل حیوانات، از خواب بیدار می شدند و غذایی شکار می کردند و می خوردند و احتمالا تا وعده غذایی بعدی شان، در جایی آرام می گرفتند. همه چیز ازxa0 آنجا شروع شد که لایه متمایز کننده مغزی ما رشد کرد و به بدترین شکل ممکنه اش در امروز رسید و انسان را به خطرناک ترین و آزارگرترین و درنده خو ترین موجود هستی تبدیل کرد. م...
ادامه مطلب