1-
شاید حدود ده سال هست که در این وبلاگ می نویسم و همواره مختصر نویسی، اولویت من بود. چون در دنیای پرشتاب و پر از خوراک فکری امروز، مخاطب وقت خود را صرف مطالب طولانی نمی کند. اما مدتی است که این قاعده را کمتر رعایت می کنم و امروز، کلا آنرا رعایت نکردم؛ چون مطلبی که می نویسیم، نه بعنوان یک پست وبلاگی، بلکه حاصل سالها درپیچیدن و توجه به رفتارهای خود ودیگران است. مدت زیادی به این فکر میکردم که چگونه آنرا صورت بندی کنم و به شکل نوشتار در آورم و نهایتا به این شکل در آمد. بنابراین چندان پروای تلخیص آنرا نداشتم.
اصل مطلب در ادامه مطلب
در آستانه 36سالگي!...
ما را در سایت در آستانه 36سالگي! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: شنبه 21 دی 1398 ساعت: 1:41