
اگر به کسی بگوییم که باید با فلان انسان ها همدردی کنیم و او بپرسد که چرا من باید با آنها همدردی کنم، پاسخی که می دهیم احتمالا این است که به او می گوییم، تصور کن خودت در آن شرایط بودی. آنگاه چه حسی داشتی؟ آیا انتظار نداشتی دیگران برایت همدردی کنند؟ بعبارتی همه این ماجرای همدردی ما انسان ها به دیگران و یا کمک کردن های افراد به همدیگر، در نهایت ناشی از تصور آن مشکلات برای خود است. اگر ما نتوانیم چنین تصوری برای خود داشته باشیم و یا اینکه در تصورمان، درد و رنج آن فرد را نتوانیم بازسازی کنیم، احتمالا...
ادامه مطلب
اگر به کسی بگوییم که باید با فلان انسان ها همدردی کنیم و او بپرسد که چرا من باید با آنها همدردی کنم، پاسخی که می دهیم احتمالا این است که به او می گوییم، تصور کن خودت در آن شرایط بودی. آنگاه چه حسی داشتی؟ آیا انتظار نداشتی دیگران برایت همدردی کنند؟ بعبارتی همه این ماجرای همدردی ما انسان ها به دیگران ...
ادامه مطلب